Останні новини

Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області інформує

Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області є структурним територіальним підрозділом Державної інспекції енергетичного нагляду України (Держенергонагляд), що забезпечує реалізацію повноважень Держенергонагляду на території Житомирської області.
Відповідно до Положення про Державну інспекцію енергетичного нагляду України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року № 77 Держенергонагляд - є центральним органом виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та сфері теплопостачання.
Основні завдання Держенергонагляду:
• реалізація державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
• внесення на розгляд Міністра енергетики та вугільної промисловості пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
• організація та здійснення державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання.
У межах своїх повноважень Держенергонагляд здійснює:
• проведення моніторингу безпеки постачання електричної енергії в Україні за дорученням Мінекоенерго;
• поданя Міненерговугіллю висновки щодо пріоритетності технічних рішень для розвитку системи передачі та систем розподілу, передбачених проектами інвестиційних програм оператора системи передачі та операторів систем розподілу, а також результатів перевірок здійснення учасниками ринку електричної енергії реконструкції та модернізації енергетичного обладнання електричних станцій;
• здійснення розгляду звернень громадян з питань, пов'язаних з діяльністю Держенергонагляду;
• забезпечення інформування громадськості про реалізацію державної політики з питань, що належать до компетенції Держенергонагляду;
• провення моніторингу та контролю за розглядом спірних питань щодо приєднання електричних установок замовників до електричних мереж за принципом "єдиного вікна" та ін.
Крім того працівники Держенергонагляду беруть участь у роботі комісій з розслідування причин і наслідків аварій і пожеж на обладнанні електричних мереж учасників ринку електричної енергії та суб'єктів відносин у сфері теплопостачання, які призвели до порушення режимів роботи інших учасників ринку електричної енергії, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання. Так з метою забезпечення належної організації за безпечним та безперебійним проходженням опалювального періоду 2019-2020 років та у відповідності до Закону України ««Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Закону України «Про теплопостачання» Управлінням Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області проводиться постійний моніторинг виникнення технологічних порушень, аварій та відмов в роботі електроустановок, теплових установок, електричних та теплових мереж, що можуть призвести до порушення технологічних процесів та надійності теплопостачання споживачів.
Держенергонагляд у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
Державний енергетичний нагляд у галузях електроенергетики і теплопостачання покликаний забезпечити контроль за технічним станом та експлуатацією електричних станцій, теплових, тепловикористальних установок і мереж, а також енергетичного обладнання.
Контакти Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області:
Адреса: 10003, м. Житомир, вул. Старовільська, 2;
Телефони: (0412) 41-81-65
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Графік роботи:
понеділок – четвер: 9 00 - 1800 (обідня перерва 1300-1345)
п'ятниця: 9 00 - 16 45 (обідня перерва 1300-1345)
субота, неділя: вихідний.

Розпорядження про скликання 30 сесії районної ради

УКРАЇНА
БАРАНІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Розпорядження
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

від 26 .11. 2019 року № 76/О-01-03

Про скликання тридцятої сесії
районної ради VІІ скликання

Відповідно до ст.46 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні'' скликати тридцяту сесію районної ради сьомого скликання 18.12.2019 року о 10.00 год. в залі засідань районної ради.

На розгляд ради вносяться такі питання:

1. Звіт голови районної ради М'ялківського С.С. про роботу районної ради за 2019 рік.

2. Про Програму економічного і соціального розвитку Баранівського району на 2020 рік.

4. Питання комунальної власності.

5. Про план роботи районної ради на І півріччя 2020 року.

6. Різне.

На сесію ради запросити депутата обласної ради, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, міського, селищних, сільського голів, керівників підприємств, організацій, установ та громадських організацій району, представників політичних партій та засобів масової інформації.

Голова районної ради С.С.М'ялківський

Голова районної ради Сергій М’ялківський взяв участь у фаховій майстерні з питань реформування вторинної ланки медицини

Стан та перспективи реформування вторинної ланки медицини обговорювали в обласній раді 20 листопада на одноденній фаховій майстерні з однойменною назвою. Участь у заході взяв голова районної ради Сергій М'ялківський.

Цей захід відбувся в рамках проєкту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який впроваджується Асоціацією міст України у партнерстві з Українською асоціацією районних та обласних рад за фінансової підтримки USAID, та спрямований на представників обласної та районних рад, головних лікарів центральних районних лікарень.

Модератором зустрічі виступив Костянтин Надутий, експерт з медичних питань УАРОР, член координаційної Ради Української Медичної експертної Спільноти (УМЕС), Член Президії Національної Лікарської Ради.

У ході проведення фахової майстерні були обговорені проблемні питання реформування вторинної ланки медицини, шляхи їх вирішення та проаналізована нормативно-правова база на предмет практичного застосування законів та підзаконних актів.

Учасники заходу мали можливість отримати фахові відповіді на свої запитання, обмінятися думками та враженнями.

3

3

Ви тут: Головна