Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області інформує

Обережно!Фальсифіковані пестициди!
Початок польових робіт у сільському господарстві завжди супроводжується сезонним збільшенням на ринку попиту та пропозиції засобів захисту рослин, тому що кожен виробник прагне отримати прибуток від своєї діяльності. У сучасному землеробстві отримати високі та якісні врожаї без застосування засобів захисту рослин складно.Тож не дивно, що засоби захисту рослин (ЗЗР) є надзвичайним об'єктом для підробок.
Підробки пестицидів можуть мати різні форми і походження:
– Відсутність діючої речовини в імітації препаративної форми.
– Зниження вмісту діючої речовини.
– Продаж замість препарату невідомих речовин.
– Продаж низькоякісних копій під назвою препарату.
До того ж фальсифіковані пестициди, навіть за наявності діючої речовини, аналогічної тій, що є в оригінальному препараті, містять неперевірені допоміжні речовини (стабілізатори, ад'юванти, барвники тощо) невідомого походження, що можуть утворювати непередбачені шкідливі сполуки! Тому фальсифіковані пестициди не лише неефективні, а й майже завжди призводять до непередбачуваних наслідків та завдають значної шкоди!
Наслідки застосування фальсифікованих пестицидів:
– Часткове чи повне знищення врожаю.
– Відсутність ефекту бажаної дії від підроблених гербіцидів, інсектицидів та фунгіцидів.
– Забруднення зовнішнього середовища, поверхневих та ґрунтових вод.
– Погіршення родючості ґрунтів.
– Вирощування непридатної до споживання сільськогосподарської продукції, забрудненої залишками заборонених шкідливих речовин та домішок.
– підроблений препарат містить найрізноманітніші небезпечні хімічні домішки, в т.ч. діоксини, що спричиняють порушення репродуктивної функції людського організму, необоротний розлад імунної та нервової систем, вроджені каліцтва впродовж поколінь.
– Зіпсована репутація сільгосптоваровиробника, як постачальника якісної та безпечної продукції тощо.
При цьому основна небезпека криється в тому, що наслідки застосування фальсифікату неможливо спрогнозувати! Токсичні домішки невивчених препаратів потрапляють у довкілля, накопичуються у поверхневих та підземних водах і на довгі роки залишаються у ґрунті!
Кілька слів хотілося б сказати щодо трактування питання безпечності ЗЗР для людини та довкілля. Усі без винятку пестициди, що реалізовуються в Україні згідно з чинним законодавством, проходять обов'язкову державну реєстрацію, в ході якої їх перевіряють на відповідність загальноприйнятим санітарно-гігієнічним нормам і встановленим рівням екологічної безпеки. Після отримання Свідоцтва про державну реєстрацію їх можна вважати безпечними для людини та довкілля. Фальсифіковані ж пестициди, відповідно, не проходять державної реєстрації, їх не перевіряють на безпечність, отже, вони є такими, що їх можна вважати потенційно небезпечними як для організму людини, так і довкілля.
Способи захисту від підробок:
Найперше та головне:
• купувати пестициди потрібно лише в офіційних дистриб'юторів, у спеціалізованих магазинах і відомих фірмах, котрі добре себе зарекомендували на ринку пестицидів і можуть гарантувати продаж саме оригінального продукту.
• постачальники ЗЗР повинні мати сертифікати відповідності на продукцію, що реалізується. Тому, завжди під час купівлі ЗЗР слід обов'язково вимагати від продавця сертифікат якості на продукт і касовий (товарний) чек із зазначенням такої інформації: назва підприємства або прізвище продавця; найменування товару; ціна та кількість товару; дата продажу
• звертайте особливу увагу на тару,в яку розфасовані засоби захисту рослин: дата виробництва тари(каністри), що зазначена на дні упаковки, не може бути пізнішою за дату виробництва вмісту каністри(тобто самої речовини)
• роздрібні засоби захисту рослин не розфасовуються в медичну тару
Покупцеві корисно було б мати бодай первинні знання щодо захисних елементів упаковки. Насамперед:
• упаковка має бути заводською, а не кустарною. Особливу увагу слід звертати на наявність голограм (оригінальну голограму неможливо зняти неушкодженою з упаковки), захисних плівок, номерів партій, спеціальних позначок на кришці тощо.
• інформація на етикетці має бути надрукована чітким шрифтом, українською мовою, із зазначенням назви постачальника та його адреси в Україні; діючої речовини; назви препарату; номера партії; ваги або об'єму; дати виготовлення та терміну придатності; найменування фірми-виробника і його адреси; регламенту застосування. Етикетка повинна міцно кріпитися до упаковки.

Вадим Кучинський, державний фітосанітарний інспектор
Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області

______

З метою уникнення непорозумінь між бджолярами та аграріями громадськість створила ролик про правила взаємодії всіх зацікавлених сторін: як зібрати смачний мед, хороший урожай та попередити отруєння бджіл.
Не забувайте, що аграрне виробництво та бджільництво залежні один від одного!
Ознайомитися із роликом можна за посиланням.
Джерело: Український клуб аграрного бізнесу

Інформація Н-Волинського ОУ Пенсійного фонду України

Згідно листа, отриманого районною радою від Н-Волинського ОУ Пенсійного фонду України від 03.04.2019 року повідомляємо жителів Баранівського району, що з 27 травня 2019 року дана установа припиняє свою діяльність. Правонаступником є головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області. Реквізити правонступника:

тел(факс) (022)42-34-32, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , юридична адреса:10003, м.Житомир,вул.Ольжича,7.

Банківські реквізити: р\р:25607304649 в ПАТ "Державний Ощадний банк України", Житомирське обласне управління АТ "Ощадбанк", МФО 311647, код ЄДРПОУ 13559341.

Начальник ГУ ПФУ в Житомирській області - Заінчковський Іван Адамович.

Розгляд депутатських запитів - невідкладне завдання для влади

На черговій 26 сесії районної ради, яка відбулася 10 квітня депутати підняли декілька важливих депутатських запити. Так, депутат Слюсарчук Галина Мифодіївна звернула увагу на необхідність вирішеня питання збору та утилізації відходів полієтилену, пластику, гуми аби не засмічувалися узбіччя. Депутат Більчук Сергій Анатолійович підняв питання контролю за викорисатнням агрофірмами району пестицидів та агрохімікатів.

11 квітня головою районної ради М'ялківським С.С. було скликано нараду для узгодження порядку вирішення депутатських запитів. В нараді взяли участь Хіміч В.В. – начальник управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства Баранівської райдержадміністрації та представники Держпродспоживслужби Козир Ю.Г. та Кучинський В.В. 

За результатами наради та згідно рішення сесії вирішено направити депутський запит Більчука С.А. до ГУ Держпродспоживслужби в Житомирській області, а депутатський запит Слюсарчук Г.М. - до Баранівської райдержадміністрації.

56857514 308198416538927 4132163330829713408 n

Підготовка до сесії завершилася

8 квітня вдбулося спільне засідання постійних комісій з питань захисту прав учасників АТО та сприяння вирішенню соціальних питань їх сімей та з питань законності, правопорядку, прав людини, регламенту та депутатської етики.

Депутати розглянули такі питання:

1. Про цільову програму «Ресоціалізація засуджених осіб на 2019 – 2021 роки».

Доповідач: Панчук Я.В. – старший інспектор районного сектору філії
державної установи «Центр пробації» у Житомирській області

2. Про результати діяльності Новоград-Волинської місцевої прокуратури на території Баранівського району за 2018 рік.
Доповідач: Пилипчук Г.В. – керівник Новоград- Волинської місцевої прокуратури

3. Про внесення змін до рішення районної ради від 28.07.2015 року № 659 «Про встановлення Почесної грамоти та Грамоти Баранівської районної ради і Баранівської районної державної адміністрації».

Доповідач: Кравчук Т.В. – заступник голови районної ради

4. Про організацію та проведення оплачуваних громадських робіт у 2019 році
Доповідач: Кравчук Т.В. – заступник голови районної ради

Інші питання порядку денного сесії:
1. Про соціальний захист жителів Баранівського району.

Доповідач: Ковбан М.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення Баранівської РДА

2. Про хід виконання рішення районної ради від 16.02.2018р. №376 «Про програму зайнятості населення Баранівського району на 2018 – 2020 роки».
Доповідач: Кравчук Т.В. – заступник голови районної ради

3. Питання районного бюджету:
3.1.Про затвердження розпоряджень голови районної державної адміністрації.

3.2 Про внесення змін до рішення районної ради від 19.12.2018 року № 466 «Про районний бюджет на 2019 рік».

Доповідач: Сукманюк Ю.Г. - начальник відділу фінансів райдержадміністрації.

4.Про хід виконання рішення районної ради від 20.11.2007р. №236 «Про затвердження програми «Питна вода Баранівського району на 2006 – 2020 роки».

Доповідач: Хіміч В.В. – начальник управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово-комунального господарства Баранівської райдержадміністрації

5.Про Комплексну програму оздоровлення та відпочинку дітей на 2019 – 2020 роки.
Доповідач: Ковбан М.О. - начальник управління праці та соціального захисту населення Баранівської РДА

6. Про узгодження переліку місць масового розмноження диких тварин
для запровадження «Сезону тиші» на території Баранівського району
Доповідач: Кравчук Т.В. – заступник голови районної ради

8 квітня

8 кв

Провели спільне засідання три депутатських комісії

5 квітня в ході підготовки до чергової сесії районної ради відбулося спільне засідання трьох депутатських комісій:з питань бюджету та комунальної власності, з питань охорони здоров'я, освіти, культури та соціального захисту населення та з питань агропромислового розвитку, промисловості, бізнесу та соціально -економічного розвитку району.

Депутати рзглянули такі питання:

1. Про соціальний захист жителів Баранівського району.
2. Про хід виконання рішення районної ради від 16.02.2018р. №376 «Про програму зайнятості населення Баранівського району на 2018 – 2020 роки».
3. Питання районного бюджету.
• Про затвердження розпоряджень голови районної державної адміністрації.
• Про внесення змін до рішення районної ради від 19.12.2018 року № 466 «Про районний бюджет на 2019 рік».
4. Про хід виконання рішення районної ради від 20.11.2007р. №236 «Про затвердження програми «Питна вода Баранівського району на 2006 – 2020 роки».
5. Про Комплексну програму оздоровлення та відпочинку дітей на 2019 – 2020 роки.
6. Про внесення змін до рішення районної ради від 28.07.2015 року № 659 «Про встановлення Почесної грамоти та Грамоти Баранівської районної ради і Баранівської районної державної адміністрації».
7. Про організацію та проведення оплачуваних громадських робіт у 2019 році
8. Питання комунальної власності.
• Про затвердження Статуту КП «Трудовий архів Баранівського району» в новій редакції.
• Про передачу основних засобів з балансу Першотравенського ліцею на баланс Баранівського професійного ліцею.
9. Різне.

Інші питання порядку денного сесії.
1. Про цільову програму «Ресоціалізація засуджених осіб на 2019 – 2021 роки».
2. Про результати діяльності Новоград-Волинської місцевої прокуратури на території Баранівського району за 2018 рік.

 05 - 04

05 04

 

Звіт начальника поліції Баранівського району перед населенням за 2018 рік

Звіт начальника поліції Баранівського району перед населенням за 2018 рік тут

Оголошується конкурс в Національну поліцію

З 25 березня по 23 квітня 2019 року в Головному управлінні Національної поліції в Житомирській області на конкурсній основі проводиться набір на зайняття вакантних посад поліцейських сектору реагування патрульної поліції та помічників чергового. Бажаючих взяти участь у конкурсі для проходження служби на відповідних посадах у Баранівському відділенні поліції просимо заповнити анкету на офіційному веб-сайті Національної поліції України (npu.gov.ua), де розміщена детальна інформація про перелік вакантних посад та умови конкурсу. Довідкову інформацію можна отримати з 9:00 до 18:00 в робочі дні за телефонами (0412-40-73-41; 0412-40-71-27; 067-412-62-28; 050-440-82-36) або звернувшись безпосередньо до Баранівського відділення поліції (м. Баранівка, вул. Тищика, 7).

До уваги депутатів районної ради та керівників комунальних підприємств!!!

Шановні колеги! Нагадуємо, що триває черговий етап декларування-2019 . Не забувайте, що 1 квітня 2019 року етап подання декларацій завершиться.

Отож вітаємо колег, які успішно і своєчасно подали декларації, та наполегливо рекомендуємо тим, хто ще цього не зробив – не зволікати.

Додатково нагадуємо,що на сайті Національного агентства для суб'єктів декларування розміщенні відео- та текстові роз'яснення щодо заповнення декларацій, рекомендації щодо роботи з Реєстром, посилання на відкриті державні реєстри, у яких міститься більшість інформації, необхідної для зазначення у декларації.

Технічна допомога по роботі "Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" +38(044)200-06-94, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Онлайн-курс "Декларуй доброчесно":  https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:NAZK+FD101+2018_T3/about

Роз'яснення для субєктів декларуваня:  https://nazk.gov.ua/rozyasnennya-dlya-subyektiv-deklaruvannya

Не забуваймо, що за неподання, несвоєчасне подання, а також подання недостовірних даних настає адміністративна та кримінальна відповідальність.

Баранівська районна філія Житомирського обласного центру зайнятості інформує

Сьогодні вирішення питання зайнятості населення неможливе без налагодження взаємовигідних партнерських відносин між службою зайнятості і роботодавцями. Тому досвід останніх років Баранівської районної філії Житомирського ОЦЗ свідчить, що співпраця з роботодавцями більш ефективна, якщо вона будується на основі врахування інтересів роботодавців, і перш за все – економічних. Саме тому актуальним напрямком в роботі центру зайнятості з роботодавцями, який покликаний стимулювати їх на створення нових робочих місць, є компенсація фактичних витрат у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Це вже дало можливість з початку 2019 року 10 безробітним отримати роботу, а 5 роботодавцям зекономити витрати на сплату єдиного соціального внеску, а саме: Чубар Т.Р., Повшедна О.О., Решетнік С.В.
Саме на співпрацю з роботодавцями налаштована державна служба зайнятості, тому що вони є не тільки одержувачами послуг, але й соціальними партнерами, які створюючи робочі місця, сприяють зниженню економічної напруженості в районі.
Роботодавці, які планують створити нові робочі місця, можуть заздалегідь звернутися в службу зайнятості для підбору на перспективу кадрів чи для замовлення їхнього професійного навчання.

Також приємно і те, що нині записатись на індивідуальний прийом до фахівця центру зайнятості (реєстрації чи отримання консультацій) можна за допомогою Інтернету без попереднього відвідування центру зайнятості. На порталі Державної служби зайнятості через рубрику «Електронні послуги» доступна функція «Електронна черга реєстрації безробітних» (перейдіть за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/EReception/#/about ).
Якщо час зарезервовано, отримувати талон на відвідування вже не потрібно, а безпосередньо звернутись до фахівця центру зайнятості в обраний час (на табло у секторі самостійного пошуку роботи відобразиться запрошення з номером талону на робоче місце, про які відвідувач був повідомлений під час запису на прийом засобами електронної черги).
Будьте господарем свого часу!

Надаємо також інформацію про можливість працевлаштування в Ізраїлі.  Відтепер можливість тимчасового працевлаштування кваліфікованих працівників на ринку праці Держави Ізраїль надана в рамках міждержавної двосторонньої Угоди, укладеної між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль від 07 червня 2016 року (ратифікована та набула чинності 16 листопада 2016 року).

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ‼
1.Володіння професійними навичками зайнятості, досвідом і високим рівнем здібностей в одній або декількох з визначених професій: опалубник, арматурник, лицювальник-плиточник або штукатур;
2. Є громадянином України;
3. Вік 25-50 років (на дату подачі заяви до Державного Центру Зайнятості);
4. Ніколи раніше не працював в Ізраїлі;
5. Не має родичів першої лінії (батько/мати, дружина/чоловік, діти), які проживають чи працюють в Ізраїлі, крім рідних братів та сестер;
6. Не має судимості;
7. Має бути фізично та психологічно придатним до інтенсивної фізичної праці в будівельній галузі у відповідних кліматичних умовах, включаючи роботу на висоті та переміщення важких предметів.

КРОК 1. Подайте документи до найближчого центру зайнятості:
1. Український паспорт
2. Закордонний паспорт
3. Ідентифікаційний код
В разі, якщо кандидат одружений - такі ж документи дружини (закордонний та український паспорт, ІПН)
На рецепції у Центрі зайнятості повідомте, що хочете прийняти участь у програмі по працевлаштуванню в Ізраїлі.
Вас направлять до компетентного спеціаліста, який прийме у вас документи, присвоїть та видать реєстраційний номер, під яким вашу заяву внесено до бази кандидатів.
КРОК 2. Чекайте телефонного дзвінка із запрошенням на професійне тестування за обраною вакансією.

робота iзраiл

Інформація Держпраці для роботодавців та працівників

Як нараховувати відпускні? - нагадування від Держпраці тут

Остаточний розрахунок з працівником: коли та як? детальніше тут

Як надавати відпустку при змінній роботі? – роз'яснення від Держпраці тут

Що треба знати про випробувальний термін? детальніше тут

 

Ви тут: Головна Новини Новини