Про скликання сімнадцятої сесії районної ради

 

УКРАЇНА
БАРАНІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

Від 01.12.2017р.                                                                     № 106/О-01-03

Про скликання
сімнадцятої сесії районної
ради VII скликання

Відповідно до ст.46 Закону України „Про місцеве самоврядування в
Україні” скликати сімнадцяту сесію районної ради сьомого
скликання
22.12.2017 року о 10.00 год. в залі засідань районної ради.

На розгляд ради вносяться такі питання:

  1. Звіт голови районної ради М’ялківського С.С. про роботу районної ради за
    період з грудня 2016 року по грудень 2017 року.
  2. Про захист прав та інтересів дітей у Баранівському районі.
  3. Про районний бюджет на 2018 рік.
  4. Питання комунальної власності.
  5. Різне.

На сесію ради запросити депутата обласної ради, голову, заступника
голови, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, міського,
селищних, сільського голів, керівників підприємств, організацій, установ та
громадських організацій району, представників політичних партій та засобів
масової інформації.

 

 

Голова ради                                                               С.С.М’ялківський

 


 

Річниця Всеукраїнського референдумe щодо незалежності України

1 грудня 1991 року в Україні відбувся Всеукраїнський референдум щодо незалежності України, на якому волевиявленням народу було підтверджено Акт проголошення незалежності України, ухвалений 24 серпня 1991 року Верховною Радою України, за який тоді проголосували 346 народних депутатів.

26 років тому під час референдуму українці підтвердили прагнення жити в незалежній державі, зробивши її незворотнім фактом історії.

90,32% виборців ствердно відповіли на питання в бюлетені «Чи підтверджуєте Ви Акт проголошення незалежності України?».

У Криму ідею незалежності України підтримали 54,19 % виборців, у Донецькій області – 83,90 % і 83,86 % – у Луганській.

Всього у волевиявленні взяли участь майже 32 млн громадян, або 84,18% від загальної кількості внесених до списків осіб.

Референдум засвідчив, що джерелом української державності є воля народу.

Тільки після 1 грудня Україну почали визнавати інші країни світу. 2 грудня - Канада і Польща, 3-го – Угорщина, 4-го, коли ЦВК підвела підсумки плебісциту, – Латвія і Литва. 5-го – Російська Федерація, Аргентина, Болгарія і так далі.

Рішення референдуму дозволили Україні затвердитися на міжнародній арені як незалежній державі. До 1 грудня 1991 р. формально незалежну Україну не визнала жодна держава. Протягом тільки грудня 1991 р. вона була визнана понад 40 державами світу.

Схваливши на Всеукраїнському референдумі Акт проголошення незалежності України, народ України надав цьому документові реальної сили та започаткував новий етап розвитку історії України.

 

Працівники лісу зустрілися з керівництвом району

   28 листопада 2017 року численна делегація працівників ДП «Баранівське ЛМГ»  прибула до  адмінбудинку Баранівської районної ради та райдержадміністрації на мирний мітинг. Дану акцію було проведено за рішенням профспілкових зборів, на яких було розглянуто питання про схвалення Кабінетом Міністрів України «Стратегії сталого розвитку та інвестиційного реформування лісового господарства України на період до 2022 року».

       Працівники лісу зустрілися з головою райдержадміністрації Миколою Вельчинським, головою районної ради Сергієм М’ялківським, заступником голови ради Тетяною Кравчук та звернулися до керівництва району з проханням ініціювати звернення до обласної ради, депутатів Верховної Ради України на підтримку їхніх вимог.

       Члени делегації виступили категорично проти передачі лісового господарства у концесію. Адже це може спричинити масову вирубку. Абсолютно неприйнятним є створення єдиного господарюючого суб’єкту, такого собі монополіста, що призведе до ліквідації лісгоспів. Такі ідеї призведуть до подальшої приватизації українських лісів.

        Очільники району підтримали вимоги колективу підприємства, що є одним з найбільших платників податку в районі, а також запевнили, що розглянуть їх на позачерговій сесії районної ради, яка відбудеться 07 грудня 2017р.

лісівники 4

лісівники 3

лісівники2

лісівники 1

 

Про скликання позачергової шістнадцятої сесії районної ради VІІ скликання

УКРАЇНА

БАРАНІВСЬКА РАЙОННА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ  РАЙОННОЇ  РАДИ

 від  27.11.2017р.                                                                       № 101/О-01-03

Про скликання  позачергової

шістнадцятої сесії  районної

ради  VІІ  скликання

       Відповідно до ст.46 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” скликати позачергову шістнадцяту сесію районної ради  сьомого скликання   07.12.2017 року о 10.00 год.  в залі засідань районної ради.

        На розгляд ради вносяться такі питання:

1. Про роботу комунального підприємства «Трудовий архів Баранівського району».

2. Питання районного бюджету.           

3. Про затвердження договору купівлі-продажу квартири.     

4. Про внесення змін до рішення № 338 від 27.10.2017 року «Про  зняття з балансу  КП « Полісся» Баранівської районної  ради будівлі  кінотеатру та котельні в цілому, земельної  ділянки».

5. Різне.     

     На сесію ради запросити депутата обласної ради, голову, заступника голови, начальників управлінь та відділів райдержадміністрації, міського, селищних, сільського голів,  керівників підприємств, організацій, установ та громадських організацій району, представників політичних партій та засобів масової інформації.

 

Голова ради                                                            С.С.М’ялківський

Вшанування пам'яті жертв Голодомору

24 листопада голова районної ради Сергій М'ялківський,представники апарту районної ради та районної державної адміністрації, депутати районної ради вшанували пам'ять жертв Голодомору. Було здійснено покладання квітів до пам'ятних знаків в селищі Полянка та засвічено свічки пам'яті в каплиці .

DSC 0088

DSC 0069

DSC 0066

DSC 0058

DSC 0047

DSC 0043

DSC 0037

DSC 0035

 

DSC 0030

DSC 0027

 

У Баранівському районі відбулося покладання квітів з нагоди Дня Гідності та Свободи

    21-го листопада, у четверту річницю історичних подій на київському Майдані Незалежності, на пл.Волі відбулося покладання квітів до пам’ятного знаку Героям Небесної Сотні.

       На знак вшанування відваги, сили духу громадян, які віддали своє життя під час Революції Гідності, відстоюючи права і свободи людини, у заході взяли участь голова Баранівської районної ради Сергій М’ялківський та  заступник голови ради Тетяна Кравчук, міський голова Анатолій Душко, керівник апарату райдержадміністрації Ірина Приймак, представники духовенства, громадських організацій, мешканці Баранівського району Під час церемонії присутні вшанували пам’ять загиблих хвилиною мовчання.

День Гідності 3

День Гідності 2

День Гідності 1

День Гідності 4

 

Відбулося засідання постійної комісії з питань законності,правопорядку,регламенту та депутатської етики

23 листопада в кабіінеті заступника голови районної ради відбулось засідання постійної комісії з питань законності,правопорядку,регламенту та депутатської етики Баранівської районної ради. Депутати розглянули питання видачі постійних депутатських посвідчень, обговорили їх ескіз. Також ознайоимилися із результатами купівлі службового житла для медичних працівників та погодили проведення Дня місцевого самоврядування.

Участь в роботі комісії взяв голова районної ради Сергій М'ялківський, заступник голови ради Тетяна Кравчук та заступник голови районної виборчої комісії Іван Олійник.

Изображение

Новий порядок перевірок дотримання трудового законодавства

16 травня 2017 набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 26 квітня 2017року, № 295, яка суттєво змінює порядок проведення перевірок дотримання вимог трудового законодавства.
Постанова детально регламентує проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань, які приходять на зміну плановим та позаплановим перевіркам. Перевірки будуть здійснюватися інспекторами праці Державної служби України з питань праці («Держпраці»), а також інспекторами виконавчих органів місцевих рад міст обласного значення та об'єднаних територіальних громад. Останні мають право перевіряти дотримання трудового законодавства тільки з питань оплати праці та оформлення трудових відносин.
Нові підстави для проведення перевірок, відповідно до Постанови, включають (1) звернення осіб, стосовно яких порушено правила оформлення трудових відносин, (2) інформацію Пенсійного фонду України, Державної служби статистики, Державної фіскальної служби, профспілок, а також (3) інформацію з публічних джерел, в тому числі зі ЗМІ. Нові правила дозволяють інспекторам не повідомляти роботодавця про майбутню перевірку, якщо, на думку інспектора, це «може завдати шкоди інспекційному відвідуванню». Крім того, для проведення перевірки відтепер інспектору достатньо його службового посвідчення, в той час як направлення на перевірку та погодження Держпраці відійшли у минуле.
Постанова суттєво розширила права інспекторів, які відтепер включають право у будь-яку годину доби входити в приміщення, де застосовується наймана праця (без дозволу чи попередження), право отримувати засвідчені копії документів для перевірки чи витяги з них, право залучати правоохоронні органи до перевірки. У той же час, права роботодавця були суттєво скорочені, оскільки право записувати процес перевірки на аудіо та відео було виключено. Більше того, відтепер роботодавець може не допустити інспектора до перевірки лише у випадку відсутності належного посвідчення у останнього.
Після завершення перевірок, у разі виявлення будь-яких порушень, інспектори праці видають припис про усунення порушень з встановленням строку для їхнього усунення. Якщо вимоги припису виконано, то штраф до роботодавця не застосовується, крім штрафів за порушення, пов'язані з «тіньовою зайнятістю», відповідальність за які настає у будь-якому випадку. Також, роботодавці мають право звернутись до Держпраці із заявою про проведення аналізу стану дотримання законодавства про працю та надання рекомендацій щодо його застосування.
Враховуючи нові законодавчі норми роботодавцям варто ретельно проаналізувати, чи їхня діяльність відповідає трудовому законодавству .

Державний інпектор О.В.Боровець

Ще раз про цивільно-правові договори

Цивільно-правові договори вже давно є одним із самих популярних складових механізму оптимізації видатків на оплату праці. Однак для того щоб правомірно застосовувати його у своїй діяльності, роботодавець повинен обов'язково врахувати ряд правил.
Фізична особа може виконувати роботи як на підставі трудового договору, так і цивільно-правового договору. Тому, насамперед розглянемо чим саме повинні керуватися роботодавці при виборі виду договору.
Виконуючи роботи, надаючи послуги відповідно до трудового договору, необхідно дотримувати вимог трудового законодавства, а при виконанні цивільно-правового договору для виконання певної роботи або надання яких-небудь послуг слід керуватися цивільним законодавством.
Згідно із трудовим договором:
• працівник виконує роботу за трудовою угодою;
• працівник ухвалюється на роботу (посаду), як правило, включену в штатний розклад підприємства для виконання певної роботи (функцій) по конкретній кваліфікації, професії, посаді;
• висновок оформляється наказом роботодавця про приймання працівника (за його заявою) на роботу;
• працівник підкоряється внутрішньому трудовому розпорядку;
• роботодавець зобов'язується виплачувати працівникові зарплату й забезпечувати умови праці й соціальні гарантії необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
При виконанні робіт (наданні послуг) по цивільно-правовому договору:
• оплачується не процес праці, а його результат;
• результат визначається по закінченню роботи;
• результат оформляється актами здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг);
• оплата проводиться на підставі актів;
• фізична особа, що виконує роботу (що надає послуги), не підкоряється правилам внутрішнього трудового розпорядку, сама організує свою роботу й виконує її на власний ризик;
• підприємство не повинна додержуватися трудового законодавства.
Розглянемо, які ж «зиски» можуть одержати роботодавці від застосування цивільно-правового договору замість трудового договору.
Вимоги до оплати праці
Згідно із трудовим договором, роботодавець зобов'язаний:
§ виплачувати працівникові зарплату відповідно до КЗпП і Законом України «Про оплату праці» від 24.03.1995 р. № 108/ 95-ВР (далі — Закон про оплату праці) (ст. 21 КЗпП);
§ проводити виплату регулярно в робочі дні й не рідше 2-х раз на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 днів, і не пізніше 7 днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата (ст. 115 КЗпП, ст. 24 Закону про оплату праці);
§ виплачувати суму, не менше ніж мінімальна заробітна плата, за найпростішу, некваліфіковану роботу, яка здійснювалася працівником у межах місячної норми робочого часу (ст. 95 КЗпП, ст. 3 Закону про оплату праці).
На відміну від трудового договору винагорода по цивільно-правовому договору установлюється винятково за згодою сторін. Законодавством не передбачені обмеження в частині мінімального або максимального розміру винагороди й строки його надання. По цивільно-правовому договору оплачується не процес праці, а його кінцевий результат, який визначається по закінченню роботи й оформляється актом.
За цивільно-правовим договором відносини регламентується не трудовим законодавством, а виключно цивільним. Тобто дві рівноправних сторони домовляються:
• про виконання робіт або надання послуг, із зазначенням їх вичерпного переліку в договорі. Факт виконання обов'язково оформляють актом виконаних робіт/наданих послуг;
• конкретні строки виконання робіт/надання послуг або кожного окремого їх етапу;
• вартості виконання робіт, надання послуг.
Виконавець за договором отримує оплату не за процес праці, а за результат. Його не включають до штатного розпису, він не підпорядковується правилам трудового розпорядку і не претендує на соціальні гарантії від держави (наприклад, оплату лікарняного), на які можуть розраховувати працівники за трудовим договором. Кожна зі сторін у будь-який момент може розірвати договір.

Державний інспектор О.В.Боровець

Інформація управління держпраці у Житомирській області

Прес-реліз

Ви тут: Головна Новини Новини