Увага! Інформація про відключення електроенергії

До уваги жителів баранівки та Баранівського району! За даними Баранівського РЕМу 14 серпня буде відсутнє водопостачання по вул.Тищика в м.Баранівка. 17 серпня по вул.Леваневського. І.Франка в м.Баранівка та в с.Йосипівка.

Інформація місцевої прокуратури

Особливості подання повідомлення про суттєві зміни у майновому стані. Детальніше тут

Відповідальність за неподання повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Детальніше тут

Брехня, якій немає меж

Як всім відомо, декілька днів тому наше місто сколихнула стихія, яка завдала чималих збитків установам та жителям Баранівки. Наслідки негоди  вражають. 

За декілька хвилин лише біля адмінбудинку районної ради було звалено три величезних дерева, в двох місцях пошкоджено дах. Постраждав дах і в будівлі по вул.Соборній,10, де розташовані громадські організації, газета "Слово Полісся", управління Пенсійного фонду та відділ Держгеокадастру.  На офіційному сайті Баранівської міської ради була висвітлена неправдива інформація про начебто ігнорування районною радою та райдержадміністрацією участі у міській толоці по прибиранню наслідків негоди. Надаємо коментар : одразу ж після негоди, 0 18-00 годині керівництво райдержадміністрації та районної ради організували розчистку території. Активну участь також приймали працівники комунальних установ району та депутати районої ради. Щоб не залучати і без того завантажену міську комунальну техніку та працівників, всі роботи проводилися власними силами. Продовжувалися роботи і 1 серпня. Висловлюємо вдячність всім, хто відгукнувся і допоміг.

Прикро, що навіть в такі хвилини відповідальні особи Баранівської міської ради і надалі займаються дешевим піаром та розповсюджують брехню, якій немає меж...

рда2

рда

приб3

приб

Завершила роботу чергова сесія районної ради

27 липня відбулася 21 сесія районної ради. Депутати розглянули всі питання порядку денного, а також прийняли звернення до ПАТ "Укрпошта" та Комітету Верховної ради з питань інформатизації та зв'язку щодо покращення роботи Центрального відділення поштового зв’язку Баранівка 1 та підтримали депутатський запит Нехрищенюк Т.О. щодо покращення перевезень громадян за маршрутом Баранівка-Жари. З прийнятими рішеннями можна ознайомитися в розділі "Документи".

 

Підготовка до чергової сесії триває

24 липня відбулося засідання постійних комісій з питань захисту прав учасників АТО та сприяння вирішенню соціальних питань їх сімей, з питань законності, правопорядку, прав людини, регламенту та депутатської етики, з питань агропромислового розвитку, промисловості, бізнесу та соціально – економічного розвитку району.

Депутати обговорили наступні питання та погодили їх винесення на розгляд сесії:

1.Про стан сплати сільськогосподарськими підприємствами району орендної плати за землю.

2.Про затвердження технічної документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельних ділянок,які надані в оренду гр.Денисюку Віктору Івановичу площею 24,8412 га та 13,2631 га для ведення фермерського господарства на території Баранівської міської ради Баранівського району Житомирської області (за межами населеного пункту).

3.Про план роботи районної ради на ІІ півріччя 2018 року.

4.Про виконання депутатського запиту Василюка С.А.

Інші питання порядку денного сесії районної ради:

1. Питання районного бюджету:
 Звіт про виконання районного бюджету за І півріччя 2018 року.
 Звіт про використання коштів резервного фонду районного бюджету за І півріччя 2018 року.
 Про внесення змін до рішення районної ради від 22.12.2017 року №358 «Про районний бюджет за 2018 рік».
 Про затвердження розпоряджень голови районної державної адміністрації
Доповідач: Сукманюк Ю.Г. - начальник відділу фінансів райдержадміністрації

2 . Питання комунальної власності.
 Про затвердження договору купівлі-продажу частини аптеки

3. Про затвердження розпоряджень голови районної ради від 18.06.2018 р. №7\К-01-04 «Про звільнення в.о.директора БКП «Полісся-Фарм» Курбатової Ю.В.» та від 19.06.2018 р. №8\К-01-04 «Про призначення Павлюк Т.Є. в.о. директора БКП «Полісся-Фарм».
4.Про програму інформатизації Баранівського району на 2018 - 2020 роки.
5.Про підготовку закладів середньої та дошкільної освіти району до нового 2018-2019 навчального року.
6. Про присвоєння ЗСО «Кам'янобрідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» імені В'ячеслава Чорновола.

Участь в засіданні взяли :Сукманюк Ю.Г. – начальник відділу фінансів районної державної адміністрації, Новіцький П.К. - головний спеціаліст управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово – комунального господарства районної державної адміністрації, Сушко В.С. - заступник начальника, начальник Баранівського відділення Новоград-Волинської ОДПІ, Хіміч В.В. – начальник управління економічного, агропромислового розвитку, архітектури та житлово – комунального господарства районної державної адміністрації

В роботі комісії також взяла участь голова заступник голови Баранівської районної ради Кравчук Т.В.

Графік засідань постійних комісій у липні 2018 року ( підготовка до 21 сесії)

Графік засідань постійних комісій у липня 2018 року можна переглянути тут

У яких випадках не можна звільняти жінку?

Державна служба з питань праці роз'яснила, у яких випадках не можна звільнити жінку з роботи
Відповідно до ст. 184 КЗпП звільнення вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років, одиноких матерів при наявності дитини віком до чотирнадцяти років або дитини-інваліда з ініціативи власника або уповноваженого ним органу не допускається, крім випадків повної ліквідації підприємства, установи, організації, коли допускається звільнення з обов'язковим працевлаштуванням, - повідомляє Держпраці.
Обов'язкове працевлаштування зазначених жінок здійснюється також у випадках їх звільнення після закінчення строкового трудового договору. На період працевлаштування за ними зберігається середня заробітна плата, але не більше трьох місяців з дня закінчення строкового трудового договору.
Також забороняється відмовляти жінкам у прийнятті на роботу і знижувати їм заробітну плату з мотивів, пов'язаних з вагітністю або наявністю дітей віком до трьох років, а одиноким матерям - за наявністю дитини віком до чотирнадцяти років або дитини-інваліда.
При відмові у прийнятті на роботу зазначеним категоріям жінок власник або уповноважений ним орган зобов'язані повідомляти їм причини відмови у письмовій формі. Відмову у прийнятті на роботу може бути оскаржено у судовому порядку.

Державний інспектор Ю.В. Гайчук

Як правильно порахувати норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів?

Держпраці надала роз'яснення щодо нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю та правильності його обчислення
Підприємства, установи і організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізособи, які використовують найману працю, із середньообліковою кількістю штатних працівників облікового складу в рік від 8 до 25 осіб повинні забезпечити 1 робоче місце для працевлаштування осіб з інвалідністю. Якщо цей показник складає 25 і більше осіб, то норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю збільшиться до 4% (ст. 19 Закону №875), - інформує Держпраці.
Якщо середньооблікова чисельність штатних працівників за рік роботи підприємства становить сім осіб, підприємство не підпадає під зазначену норму Закону №875.
Проводячи розрахунок нормативу, кількість робочих місць слід заокруглювати до цілого значення. Так, наприклад, для підприємства, середньооблікова чисельність штатних працівників за рік, у якому 35 осіб, цей норматив – одне робоче місце (35*4=1,4).
Варто зауважити, що виконання нормативу робочих місць у зазначеній кількості вважається працевлаштування підприємством осіб з інвалідністю, для яких це місце роботи є основним. При цьому, не має значення режим роботи такого працівника: повний робочий час чи 0,5 ставки (неповний робочий час).
Розраховуючи норматив, потрібно правильно визначити середньооблікову кількість штатних працівників облікового складу за рік. Даний показник обчислюється за пп. 3.2.5 і 3.2.6 Інструкції № 286, а також потрібний для правильного заповнення звіту за формою №10-ПІ.
визначається на певну дату звітного періоду, наприклад, на перше або останнє число місяця, включаючи прийнятих працівників і вилучаючи тих, які вибули в цей день. При цьому, в обліковій кількості штатних працівників за кожний календарний день ураховуються особи, які фактично працювали, а також відсутні на роботі з будь-яких причин, тобто всі працівники, які перебувають у трудових відносинах. Перелік категорій працівників, які включаються до облікової кількості, міститься в п. 2.4 і 2.5, тих, які не включаються, - в п. 2.6 Інструкції №286.
Держпраці звертає увагу на те, що Інструкцією №286 визначено окремі особливості віднесення до облікової кількості штатних працівників певних категорій, а саме:
1) працівники, які прийняті або переведені за ініціативою адміністрації на неповний робочий час (день або робочий тиждень) в обліковій кількості враховуються за кожний календарний день як цілі одиниці;
2) внутрішні сумісники (працівники, які одержують на одному підприємстві дві, півтори ставки) в обліковій кількості штатних працівників враховуються як одна фізособа.
Середньооблікова кількість штатних працівників розраховується на підставі щоденних даних про облікову кількість штатних працівників, які мають уточнюватися відповідно до наказів про прийняття, переведеня працівника на іншу роботу та припинення трудового договору. Саме тому, спочатку потрібно правильно розраховувати середньооблікову кількість штатних працівників за кожен день. Облікова кількість штатних працівників за кожен день має відповідати даним табельного обліку використання робочого часу працівників, на підставі якого визначається кількість працівників, які з'явились або не з'явилися на роботу. Для розрахунку цього показника враховуються всі категорії працівників облікового складу, зазначені пп. 2.4 і 2.5 Інструкції №286, крім працівників, які перебувають у відпустках у зв'язку з вагітністю та пологами та для догляду за дитиною до досягнення нею віку, передбаченого чинним законодавством або колективним договором підприємства.
Кількість штатних працівників облікового складу за вихідний, святковий і неробочий день приймається на рівні облікової кількості працівників за попередній робочий день. У випадку двох або більше вихідних чи святкових і неробочих днів поспіль кількість штатних працівників облікового складу за кожний з цих днів приймається на рівні кількості працівників облікового складу за робочий день, що їм передував. Якщо на підприємстві працює однакова кількість працівників, не важко розрахувати 4%-й норматив. Однак, якщо кількість працюючих упродовж місяця змінюється, потрібно правильно розрахувати середньооблікову кількість штатних працівників.
Якщо підприємство працювало неповний місяць (новостворене, ліквідоване чи має сезонний характер роботи), показник середньооблікової кількості штатних працівників визначається діленням суми облікової кількості штатних працівників за всі дні роботи підприємства у звітному місяці (включаючи вихідні та святкові і неробочі дні за період роботи) на число календарних днів у звітному місяці.
До новостворених підприємств не належать підприємства, створені на базі ліквідованих (реорганізованих) юридичних осіб, відокремлених або несамостійних підрозділів.
Середньооблікова кількість штатних працівників за рік обчислюється підсумовуванням середньооблікової кількості штатних працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно, та діленням одержаної суми на 12.
Державний інспектор Ю.В. Гайчук

Держпраці нагадує: надурочні роботи для кожного працівника — не більше 4 годин протягом 2 днів підряд та 120 годин на рік!

Держпраці надала роз'яснення щодо правомірності застосування надурочних робіт
Надурочні роботи, як правило, не допускаються. Надурочними вважаються роботи понад встановлену тривалість робочого дня, - зазначає Держпраці.
Відповідно до КЗпП надурочні роботи не повинні перевищувати для кожного працівника чотирьох годин протягом двох днів підряд і 120 годин на рік. Власник або уповноважений ним орган повинен вести облік надурочних робіт кожного працівника.
Надурочні роботи можуть провадитися лише з дозволу виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) підприємства, установи, організації.
Власник або уповноважений ним орган може застосовувати надурочні роботи лише у виняткових випадках, що визначаються законодавством:
1) при проведенні робіт, необхідних для оборони країни, а також відвернення громадського або стихійного лиха, виробничої аварії і негайного усунення їх наслідків;
2) при проведенні громадських необхідних робіт по водопостачанню, газопостачанню, опаленню, освітленню, каналізації, транспорту, зв'язку - для усунення випадкових або несподіваних обставин, які порушують правильне їх функціонування;
3) при необхідності закінчити почату роботу, яка внаслідок непередбачених обставин чи випадкової затримки з технічних умов виробництва не могла бути закінчена в нормальний робочий час, коли припинення її може призвести до псування або загибелі державного чи громадського майна, а також у разі необхідності невідкладного ремонту машин, верстатів або іншого устаткування, коли несправність їх викликає зупинення робіт для значної кількості трудящих;
4) при необхідності виконання вантажно-розвантажувальних робіт з метою недопущення або усунення простою рухомого складу чи скупчення вантажів у пунктах відправлення і призначення;
5) для продовження роботи при нез'явленні працівника, який заступає, коли робота не допускає перерви; в цих випадках власник або уповноважений ним орган зобов'язаний негайно вжити заходів до заміни змінника іншим працівником.
Статтею 63 КЗпП залучати до надурочних робіт забороняється вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років; осіб, молодших вісімнадцяти років; працівників, які навчаються в загальноосвітніх школах і професійно-технічних училищах без відриву від виробництва, в дні занять.
Законодавством можуть бути передбачені і інші категорії працівників, що їх забороняється залучати до надурочних робіт.
Жінки, які мають дітей віком від трьох до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, можуть залучатись до надурочних робіт лише за їх згодою. Залучення інвалідів до надурочних робіт можливе лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям
Державний інспектор Ю.В. Гайчук

Коли встановлювати випробувальний строк заборонено? Роз'яснює Держпраці

Держпраці розповіла, що потрібно знати працівнику та роботодавцю про випробувальний строк та кому його заборонено встановлювати
Держпраці зазначає, що трудове законодавство дає можливість установити випробувальний строк працівнику під час укладення трудового договору. Таку умову обумовлюють у наказі (розпорядженні) керівника про прийняття на роботу, з яким ознайомлюють працівника під розпис.
У разі, якщо трудовий договір укладають у письмовій формі, то до нього вносять умову про встановлення випробувального строку та його термін, що підтверджуватиме взаємну згоду сторін на його встановлення. Якщо такої умови в наказі про прийняття на роботу немає, то вважається, що працівника прийнято на роботу без випробувального строку.
Не встановлюється випробувальний термін для осіб, що є неповнолітніми (до 18 років);
• молодих робітників (які закінчили навчатись у професійних навчально-виховних закладах);
• осіб, звільнених у запас з військової чи альтернативної (невійськової) служби;
• молодих спеціалістів (після здобуття вищої освіти);
• інвалідів (які мають довідку МСЕК і направленні на роботу).
У червні 2016 р. набрали чинності зміни, згідно з якими розширився перелік осіб, для яких не можна встановлювати випробувальний термін при прийнятті на роботу, а саме:
• осіб, які перемогли в конкурсі на заміщення вакантної посади;
• вагітних жінок;
• осіб, що проходили стажування в роботодавця з відривом від основної роботи;
• матерів, які самостійно виховують дитину віком до 14 років (дитину-інваліда);
• осіб, що працюють за строковим трудовим договором до одного року;
• осіб, що працюють тимчасово або на період сезонних робіт;
• осіб, обраних на посаду;
• осіб, які переміщенні всередині підприємства.
Крім цього, випробувальний термін не встановлюється для працівників, прийнятих на роботу до підприємства іншої місцевості (при переведенні), та у законодавчо визначених випадках.

Тривалість випробувального терміну
Випробувальний термін при прийнятті на роботу становить:
• не більше 3 місяців — у загальних випадках;
• не більше 1 місяця — для робітників;
• не більше 6 місяців — в окремих випадках за погодженням з профспілкою.
Термін випробування вважається завершеним, якщо працівник продовжує працювати, тобто успішно пройшов термін випробування. Розірвання трудового договору з таким працівником стає можливим лише в загальному порядку. Після закінчення випробування трудовий договір такого працівника стає безстроковим. Новий наказ в цьому випадку не видається.
Працівник, який не відповідає займаній посаді або виконуваній роботі, звільняється впродовж терміну випробування, про що письмово повідомляється за 3 дні.
Останній день роботи вважається днем звільнення працівника. У день звільнення роботодавець видає працівнику трудову книжку, проводить розрахунок. Якщо звільнення працівника здійснено за ініціативою роботодавця, то у день звільнення вручається і копія наказу про припинення трудового договору.
Державний інспектор Ю.В. Гайчук

Ви тут: Головна Новини Новини